Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

miercuri, martie 15, 2006

O pereche tanara joaca golf

O pereche tanara joaca golf. La lovitura data de ea, mingea de golf sparge geamul unei case aflata langa terenul de golf.
Geamul se sfaramiteaza in mii de bucati. Tinerii constienti de greseala lor se duc imediat sa comunice proprietarului.
Suna la usa, dar nu raspunde nimeni. Intra in casa prin usa deschisa a terasei si vad langa geamul spart si o carafa sparta.
Langa carafa sta un barbat bine cu un turban pe cap.
- Dumneavoastra sunteti proprietarul? Intreaba sotul.
Barbatul ii priveste pe tineri si dupa un timp raspunde.
-Nu, eu am fost inchis 1000 de ani in aceasta carafa, dar cineva a spart geamul si carafa, cu o minge de golf si m-a eliberat.
La aceste cuvinte, sotului s-a iluminat privirea, spunand:
- Asa deci, dumneavoastra sunteti spiritul din carafa?
- Corect, eu va indeplinesc doua dorinte si a treia pentru mine.
- OK! se gandeste sotul si spune imediat
- Super, deci eu vreau un salar lunar de $1.000.000 neimpozabil.
Spiritul raspunde
- S-a indeplinit si care este a doua dorinta?
- Totdeauna sa avem cele mai bune mancaruri si bauturi fine!
- Considerati si aceasta dorinta indeplinita Si acuma dorinta mea, spune spiritul.
De 1000 de ani nu am mai vazut o fiinta feminina. Deci, doresc sa ma culc cu nevasta ta.
Tinerii se supun si dupa cateva minute spiritul si femeia sunt in plina activitate, timp in care sotul se dedica mai departe golfului.
- Cati ani are sotul tau? intreaba spiritul.
- 37! raspunde sotia.
- Ciudat, si acuma inca mai crede in spirite?