Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

vineri, martie 31, 2006

Scrisoare catre Iisus

Bula isi dorea foarte mult o bicicleta si s-a gandit ca cel mai bine ar fi sa-i scrie lui Iisus. In prima scrisoare, a scris dupa cum urmeaza: "Draga Iisus, prietenii mei spun ca am fost foarte cuminte si ca as merita o bicicleta." Se uita Bula la scrisoare, o citeste de cateva ori,dar nu-l multumeste.Scrie a doua scrisoare: "Draga Iisus, am fost foarte cuminte si vreau o bicicleta!" Nemultumit si de aceasta data, arunca scrisoarea nervos.Scrie a treia scrisoare:"Draga Iisus, te rog sa imi dai o bicicleta!" Nici asta nu i se pare suficient de convingatoare si o arunca.A doua zi dis-de-dimineta,se duce Bula la biserica,sta ce sta si iese cu ceva sub hainuta.Ajunge acasa, scoate o foaie de hartie curata si incepe sa scrie:"Iisus,mama ta e la mine. Daca vrei sa o mai vezi,da-mi o bicicleta!!!