Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

joi, aprilie 20, 2006

Meseriile parintilor

Prima zi de scoala - invatatoarea ii indeamna pe copii sa se prezinte si sa spuna meseria parintilor lor.
Mihai:
- Ma numesc Mihai, iar tatal meu este analist financiar.
Adriana:
- Ma numesc Adriana, iar tatal meu este sofer de camion.
Bula:
- Ma numesc Bula si tatal meu este stripper intr-un bar de gay!
Stupoare mare in clasa, invatatoarea se condamna amarnic pentru initiativa avuta si abandoneaza prezentarea celorlalti elevi.
Dupa o perioada, invatatoarea isi ia inima in dinti si il cheama pe elevul Bula la o discutie particulara:
- Draga Bula, daca vrei putem discuta despre meseria tatalui tau, mie poti sa imi spui daca te deranjeaza sau daca te afecteaza pe tine cu ceva.
- Stiti, d-na invatatoare, de fapt tatal meu este fotbalist la Dinamo dar mi-a fost rusine sa recunosc!