Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

joi, iulie 13, 2006

MULTUMESC DIN INIMA

Tin sa multumesc tuturor prietenilor care mi-au trimis e-mail-uri inlantuite pana la aceasta data Deoarece, gratie amabilitatii voastre : 1. Am incetat de a mai bea Cola de cand am descoperit ca dizolva tartrul de pe peretii vasului de WC ! 2. Nu ma mai duc la cinema de frica sa nu ma asez pe un ac de seringa infectat cu SIDA ! 3. Put deoarece nu mai folosesc deodorant care poate sa-mi provoace cancer ! 4. Nu mai stationez cu masina in parcare deoarece mi-e frica ca cineva imi va inmana un esantion de parfum pentru a ma droga si dupa aceea sa ma jefuiasca ! 5. Nu mai raspund la telefon deoarece mi se poate solicita sa formez un numar lung si stupid urmand sa primesc o factura infernala cu apeluri in Uganda, Singapore sau Tokyo !!

Etichete: