Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

joi, octombrie 05, 2006

Geamantanul de pe sifonier

El si ea, la nunta de argint. Ea: "Draga, in toata casatoria noastra fericita, un lucru nu mi-ai spus: ce tii in geamantanul de pe sifonier? Mi-ai zis de la inceput sa nu umblu acolo si eu, ca o sotie iubitoare, te-am ascultat." El: "Bine scumpa mea, fiindca am implinit un sfert de secol impreuna, am sa-ti satisfac curiozitatea. Poti sa te uiti ce am in geamantan." Ea: "Bine... vad aici niste cartofi... si-o multime de bani!!" El: "Da, cincizeci de mii de dolari." Ea: "Cincizeci de mii de... Dumnezeule, dar de unde?..." El: "Pai, sa-ti explic. De cate ori te-am inselat, am pus cate un cartof in geamantan." Ea: "Cum??? Pai aici sunt patru cartofi!... Nu pot sa cred asa ceva! Dar banii, cincizeci de mii de dolari?" El: "Pai, cum se facea cate-un kil, il vindeam.

Etichete: