Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

joi, noiembrie 09, 2006

Ce "rautati" poate spune o femeie unui barbat gol

- 'Copera-te, ca ti se vede!
- Uaaa ce dragalash este!!!
- Aaaa. Hai mai bine sa stam imbratisati.
- Sa stii ca se poate corecta prin chirurgie estetica.
- Hopaaa, si eu care m-am luat dupa marimea picioarelor!
- Am "fumat" trabuce mai groase ca asta!
- Lasa ca gasim noi o pozitie.
- Pot sa fiu cinstita cu tine?
- Ahh, acum imi dau seama de ce ti-ai luat un Porsche.
- Daca il udam poate mai creste.
- Oare de ce ma pedepseste Dumnezeu?
- Tot e bine, scapam mai repede.
- Nu am mai vazut asa ceva pana acum.
- Aha. Dar e totusi functionala, nu?
- Pare cam nefolosita.
- Poate ca la lumina naturala arata mai bine.
- Ce ar fi sa trecem direct la "tigarea de dupa"?

Etichete: