Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

vineri, februarie 02, 2007

Ai facut ceva deosebit in viata ta care sa merite sa intri in Rai?

Un tip ajunge la portile Raiului, in fata lui Sf. Petru.Acesta il intreaba: - Ai facut ceva deosebit in viata ta care sa merite sa intri in Rai? - Da, ma pot gandi la un singur lucru. Odata , cand faceam un drum in Black Hill in Dakota, am dat peste un grup de motociclisti duri si mari si rai care maltratau o tanara. M-am dus direct la ei si le-am cerut sa o lase in pace dar ei nu m-au ascultat. Asa ca m-am dus la cel mai mare, cel mai tatuat si i-am tras una in cap, i-am rasturnat motocicleta, i-am smuls cercelul din nas si l-am aruncat la pamant. Apoi am tipat : - Acum, inapoi baieteilor sau veti avea de-a face cu mine! Sf. Petru a fost impresionat. - Cand s-a intamplat asta? - Acum cateva minute...

Etichete:

1 Comments:

At 10:19 p.m., Blogger Flori said...

DRAGUTZ!!!!!!!

 

Trimiteți un comentariu

<< Home