Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

sâmbătă, martie 10, 2007

Badea Gheorghe, jerpelit, facea autostopul

Badea Gheorghe, jerpelit, facea autostopul. In curand apare o super-masina, opreste si-l intreba: -Unde mergi bade? -La Bucuresti, nepoate. -Si crezi ca te ia cineva fiind asa jerpelit? -Ma gandeam ca pt. 200 de dolari m-o lua si pe mine cineva... -200 de dolari? Suie! Urca mosul in masina. La un moment dat, soferul isi aprinde un trabuc. Din spate, Gheorghe zice: -Nu te supara, daca iti dau 500 de dolari imi dai si mie un trabuc? -Soferul ,fericit, ii intinde mosului un trabuc. Dupa un timp,mosul zice: -Auzi, da daca iti dau 1000 de dolari imi faci un sex oral? -Dupa un timp de gandire ala executa lucrarea. Gheorghe, relaxat, dupa o juma' de ora: -Baiete, baiete, nu stiu ce o sa se-ntample ca neam de neamu`meu n-a avut atatea datorii cate am eu la tine......

Etichete: