Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

joi, iulie 19, 2007

Ion jucand tenis cu Ilie Nastase

Intr-o dimineata, Gheorghe iese din casa si il vede pe Ion jucand tenis cu Ilie Nastase. Mirat, il intreaba pe Ion.
- Ce minune s-ontamplat, ca tu joci tenis cu marele Ilie Nastase? Si de unde sti tu sa joci tenis?
- Ei, stii tu iazul de la capatul satului?
- Apai, da.
- Acolo unde curge paraiasul, sub o piatra este o broasca aurita care iti indeplineste orice corinta.
- Fugi ba d-aici, crezi ca-s copil prost.
- Serios, dute si vezi, dar ai grija cum ii ceri ca cred ca n-aude prea bine.
Merge Gheorghe si verifica.
A doua zi, Ion il vede pe Gheorghe cu un taur mare s-il intreaba:
- No Gheorghe ai fost?
- Pai am fost. Da chiar ca-i surda rau broasca. Eu i-am zis ca vreau mult AUR si ea mi-a dat un taur.
- Pai nu ti-am spus eu. Crezi ca eu am vrut sa fiu tare in tenis?

Etichete: