Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

luni, ianuarie 28, 2008

Cel mai abil presedinte

Se organizează un concurs pentru a vedea care este cel mai isteţ, cel
mai abil, cel mai destept etc. preşedinte. Se prezinta la concurs
Bush, Putin si Băse şi li se spune tema: intr-o hală sunt 500.000
papagaliţe si un papagal. Fiecare trebuie să intre si să prindă
papagalul. Intră primul Bush, incepe o hărmalaaaaie mare acolo,
chirăialăăăăăă pe păsări, nenorocire! Stă ăsta înăuntru, stăăă, stăăă…
nu mai iesea. Dupa vreo 2 ore de nenorocire iese Bush, plin de găinaţ,
cu părul vâlvoi, obosit mort şi cu o pasăre in mână si zice:
- Ăsta e!
Se uita juriul sub coada si zice:
- Nu e ăsta, e papagaliţă!
Intra Putin, sta si ăsta vreo ora, tot harmalaaaaie, urgie etc. Iese
mai repede, după vreo oră, mizerabil tot, cu o pasăre in mână si zice:
- Ăsta e!
Se uita juriul sub coada si zice:
- Nu e ăsta, e papagaliţă!
Intră şi Băse, şi deodată se lasă liniştea în hală şi după vreo 30 de
secunde iese cu o pasăre in mână si zice:
- Ăsta e!
Se uita juriul sub coada si zice:
- Ăsta e, domne!
Ăilalţi doi se holbau tâmpiţi şi întreabă:
- Cum dracu ai reuşit, mă?
- Păi, zice Băse, am intrat înăuntru am făcut doi paşi, m-am oprit şi
am strigat “Să trăiţi bine!” şi în liniştea care s-a lăsat l-am văzut
pe găozarul ăsta când a zis:
- Du-te-n p*la mea!

Etichete: