Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

vineri, iulie 18, 2008

Un tip se gandeste sa isi cumpere un animal de companie. Merge la magazin si vede un papagal frumos colorat, insa ce statea spanzurat de un bat cu capul in jos. Se mira si zice:
- Ia te uita... ce i s-o fi intamplat acestui papagal?
- Eu m-am nascut asa. Sunt un papagal fara picioare, ii raspunde papagalul.
- Stii sa vorbesti? Intelegi ce spun? il intreaba tipul uimit.
- Sigur ca inteleg. Sunt un papagal inteligent si foarte cult.
- Atunci spune-mi cum stai atarnat de bat daca nu ai picioare?
- Imi e cam jena sa iti spun... Dar... daca tot ai intrebat iti zic: ma folosesc de organul meu de genital pe care il rasucesc pe bat si care ma sustine. Nu il poti vedea din cauza penelor.
- Incredibil, chiar intelegi ceea ce iti spun!
- Sigur ca da. Am si cunostinte de matematica, filosofie, chimie, religie... Sunt o companie foarte placuta.
Tipul verifica eticheta cu pretul si vede ca papagalul costa doar 20 de dolari asa ca se hotaraste sa il cumpere.
Totul decurge foarte bine timp de cateva zile, papagalul se dovedeste a fi senzational, gratios, un prieten foarte bun si un foarte bun sfatuitor.
Intr-o dimineata, barbatul se pregatea sa mearga la servici cand papagalul ii face semn sa se apropie.
- Nu stiu daca sa iti spun sau nu... In legatura cu sotia ta si cu postasul...
- Ce?
- Pai.. ieri dimineata dupa ce ai plecat la servici a venit postasul si ti-a salutat sotia cu un lung sarut pe gura...
- Ce?? Si apoi ce s-a intamplat?
- Apoi postasul a intrat in casa si a inceput sa o sarute patimas peste tot...
- Si apoi??
- Apoi a sarutat-o pe gat, pe umeri, i-a scos lenjeria, a coborat pana la buric, si a coborat, a coborat...
Papagalul tacu cateva secunde.
- Ce s-a mai intamplat? Vorbeste pasare nenorocita! striga omul innebunit.
- Nu stiu, ca am cazut de pe bat...

Etichete: