Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

marți, noiembrie 10, 2009

Tiganul si Nutella

Un tigan se duce la doctor si-i zice:
- Dom’ doctor, nevasta-mea nu vrea sa-mi faca sex oral, cica e scarbos!
- Bai tigane, cumpara-ti un borcan de Nutella, ungeti-o cu ciocolata aia si sa vezi c-o sa i se faca pofta si-o sa se repeada sa ti-o suga.
Se duce tiganu’ acasa si se intoarce a doua zi la cabinet. Doctorul, curios:
- Ce-ai facut ma?
- Am luat Nutella, mi-am bagat p..a in borcan si am intrat in casa la nevasta-mea.
- Si ti-a supt-o?
- Pai credeti c-a mai avut loc de copii?!


Etichete:

1 Comments:

At 4:19 p.m., Blogger Eu Si Google said...

Salutare
Am si eu Un blog cu bancuri si anume http://culmi.blogspot.com
Page rank 4 si 400 vizite unice pe zi
As dori un link exchange cu site-ul tau
Daca esti de acord te rog sa ma contactezi
O zi buna

 

Trimiteți un comentariu

<< Home