Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

vineri, iunie 08, 2007

Intr-un avion, un avocat nimereste linga o blonda mishto. Bla, bla, tot incerca sa intre in vorba cu ea... nimic. Blonda se uita pe geam, mai incerca sa doarma... Avocatul, enervat: - Uite, hai sa jucam un joc mishto! Eu iti pun tie o intrebare, si daca nu stii imi dai 5$, apoi imi pui tu mie o intrebare, si daca nu stiu iti dau 5$! Si tot asa... ?? - Nu domnule, imi pare rau, sunt obosita, as prefera sa ma odihnesc... (Avocatul enervindu-se si mai tare -Bine, uite, jucam alt joc! Eu iti pun tie o intrebare, daca nu stii imi dai 5$; tu imi pui mie o intrebare, si daca nu stiu, iti dau 500$ !! Blonda accepta in sfirsit. -Care este distanta de la Pamint la Luna? Blonda deschide geanta si ii da 5$. -Ce e mic, are 3 picioare si urca dealul? Avocatul, se gindeste..., scoate Lap Top-ul, cauta in baza de date..., cauta pe Internet..., trimite mailuri la toti prietenii..., in sfirsit, dupa 1 ora, transpirat, ii da blondei 500 $ Blonda ii ia, apoi se intoarce si incepe sa se uite plictisita pe geam. Avocatul, isterizat: 'Bine, bine, ce e mic, are trei picioare si urca dealul?' La care blonda deschide tacticoasa geanta si ii da o hirtie de 5 $.

Etichete: