Afla aici cum poti sa castigi bani din clickuri pe reclame!

miercuri, mai 03, 2006

Un batran de 75 de ani merge la spital sa faca o analiza a spermei

Un batran de 75 de ani merge la spital sa faca o analiza a spermei. Doctorul ii da un borcan si-i spune: - Ia borcanul asta si vino cu analiza maine! A doua zi, batranul apare cu borcanul la fel de curat si gol ca ziua trecuta. Doctorul intreaba ce s-a intamplat, iar batranul explica: - Stiti, doctore, uite ce-am patit: prima data am incercat cu dreapta, apoi cu stanga, si nimic. Apoi, am chemat-o pe nevasta-mea. A incercat si ea, si cu mana dreapta, si cu mana stanga, apoi cu gura; prima data, cu proteza, apoi fara proteza, si tot nimic. Apoi, am chemat o vecina: a incercat si ea, si cu amandoua mainile, si cu gura, si tot fara rezultat. Doctorul, socat: - Ai chemat si vecina? Batranul raspunde: - Da. Si oricat ne-am chinuit, n-am reusit sa deschidem borcanul!